Folders, flyers en brochures werken nog steeds. Als ze maar goed zijn gemaakt. En afgestemd op wat je doelgroep wil weten. Het mooie van folders en flyers is dat je op een vrij simpele manier mensen kunt bereiken van wie je geen mailadres hebt. Bovendien kun je ze makkelijk uitdelen en steek je ze zo in je jas of tas.
Jouw bedrijf op een mooi presenteerblaadje
Stel, je staat op een beurs waar duizenden mensen komen. Natuurlijk spreek je veel bezoekers. Maar hoe houd je hun aandacht vast? In zo’n situatie kan een folder, flyer of brochure goed werken. Zo kun je je bedrijf of organisatie op een aantrekkelijk blaadje presenteren. Mooi vormgegeven en met een lekker leesbare inhoud. Natuurlijk ook op mooi papier gedrukt. Dat is toch een onweerstaanbaar cadeautje?
Onderscheid je met print
Velen zeggen dat drukwerk gaat verdwijnen. Nog even en papier behoort voorgoed tot de verleden tijd. Maar daar gelooft Tekstjuweel niets van. Omdat organisaties tegenwoordig zoveel in online communicatie investeren kun je je met een mooie brochure juist onderscheiden. Want een aantrekkelijk vormgegeven folder of brochure, met een pakkende tekst en fraai beeld. Dat gooit niemand toch zomaar in de prullenbak?
Voorbeelden van folders, flyers en brochures:
- TCM-klok: hulpmiddel voor tijdsbeleving (voorlichtingstekst voor folder)
- Sentebibu Acupunctuurpraktijk Den Dolder (voorlichtingstekst voor folder)
- Steunpunt Mantelzorg Zeist (voorlichtingstekst voor flyer)
- Tolknet (voorlichtingstekst voor brochure)
- Geschillenadviescommissie De Kombinatie, Seyster Veste, RKWZ (voorlichtingstekst voor brochure)